dilluns, 14 d’octubre del 2013

LA NOSTRA MASCOTA

La classe dels polpets tenim una mascota molt guapa i divertida, és el polp POL. Una persona especial em va regalar un polp de peluix, ho va fer amb molt bona intenció, però em va demanar que ho mantigués en secret i així ho faré. Quan me'l va donar vaig pensar que era realment bonic i que els meus alumnes se l'endurien a casa cada vegada que passaren llistat i al dia següent el tornarien i així aniria pegant voltes per totes les cases dels polpets. Clar, necessitava una casa per poder transpotar-lo, i tinc la sort de tenir una cosina que és una artista del pacthword, ROSMA PEÑARROJA MELIÀ i li ho vaig demanar i ens va fer una casa per al POL i la va fer el més bonica que va poder. També em va fer un clauer per a les claus de la meua aula... Mireu-la i em dieu que us pareix... Moltíssimes gràcies a les dues persones que han fet realitat tot açó...Muakas


A que és simpàtic el POL???

4 comentaris:

  1. que mascota mas divertida y chula con su bolsita incluida,hugo esta encantado con su clase y la mama tambien,me encanta glup glup

    ResponElimina
  2. Y la maestra también está feliz y contenta glup glup...

    ResponElimina
  3. Seguro que los peques estarán encantados con su preciosa mascota y bolsa. Un saludo.

    ResponElimina
  4. Cada día preguntan, ¿cuándo me llevo a Pol Angieeeee? Y les digo cuando la ballena nade por encima de tu nombre pasarás lista y entonces Pol se irá contigo a pasar la tarde-noche. Glup glup ...

    ResponElimina